Saturday, 28 May 2011

ikan fatin...

salam semua...
nampak nya ak ni memg updte blog smggu sekali je kot, bkan per, nyk sgt bnda y nak diceritakn, smpai x tertulis., hahaha

rini aku brsmgt bgun awal pagi, bkn nak g jmpa awek pun, nak g mancing jek, hahaha
lokasi y aku tuju adlah kolam ikan warga emas seksyen 24 (ak pn xtaw nape nama dia cmtu)

saje jer p kat sna, bkn per, seng dpt, byangkan, baru jer baling 30 saat, terus dpat.. haha
dlam pkiran aku, seekor da 30 saat, kalu seminit da 2 ekor, kalu sejam, 120 ekor, kalu 3 jam... fuuuuuuuuuuuuu, ase cam nak g beli tong ais jer msa tu, hahaha

tapi rupa2 nya rezeki aku ritu sekor tu jek, dduk pnya lma, sekor pn x dpt, mgkin sbb riyak kot, hahaha
pape pun, bkn aku nak byk sgt pun, t bkn aku y nak msak, hahaha

wat balik a ikan tu kat umah, tkjut abg n akk ipar aku, pndai gak ak mncing upnya, hahaha
apa ag, diorg serang a ikan tu, serang ker siang ea, hahaa
aku pun p a kdai nak beli bhn2 nak msak, bes woooo, akak aku nak msak asam pedas,

ha lupa nak gtaw korg, ak dpt tu, ikan bes gak a.. ikan fatin.. kui3... pda sape2 nma fatin, brbangga lah anda ea. hehehe

jom ap ag, kita makaaaaaaaaaaaaaaaaan....

Wednesday, 25 May 2011

mengikuti peradaran zaman

aku dulu dari xdek pape jadi ad pape. org ad frenster aku wat frenster, org ad maispes aku wat maispes, org wat fb, aku wat fb, so skrg bila ak da bosan sgt, aku pon nak wat blog ah, sbb satu blok tmpat aku dduk nie sume nya da ad blog. so kalu aku xdek nantikan ap lak org ckap kan, ketinggalan la apa la, ish, malu a camtuh...

so, bila da ad blog nie, konpem asyik kena update jer kan, aku ase no poblem kot, sebb sem dpan aku dah xde pgg jwtan pape, so konpem2 lah bnyk masa y terluang, boleh la update 2mggu sekali, hehehe( cukup a tu kan)

ap y best sgt ngan blog nie ek? hemm ak pun xtaw sbb tu ah aku baru nak wat, kalu ak da taw mesti kau dah ad blog kan, ish...xper, bak kata nazmi, "gunung y tggi kalu kita daki sikit2 lama-lama gnung tu pon akan jadi rendah"

so kalu ad sape2 y nak ajar aku bertatih, sila kan la yer, maklumlah budak baru belajar ( budak ker)...
akhir kata, dah lah tu, mggu dpan a plak update.. nak cari member dulu...

wassalam

menuju pelayaran
seindah tatapan mata