Saturday, 28 May 2011

ikan fatin...

salam semua...
nampak nya ak ni memg updte blog smggu sekali je kot, bkan per, nyk sgt bnda y nak diceritakn, smpai x tertulis., hahaha

rini aku brsmgt bgun awal pagi, bkn nak g jmpa awek pun, nak g mancing jek, hahaha
lokasi y aku tuju adlah kolam ikan warga emas seksyen 24 (ak pn xtaw nape nama dia cmtu)

saje jer p kat sna, bkn per, seng dpt, byangkan, baru jer baling 30 saat, terus dpat.. haha
dlam pkiran aku, seekor da 30 saat, kalu seminit da 2 ekor, kalu sejam, 120 ekor, kalu 3 jam... fuuuuuuuuuuuuu, ase cam nak g beli tong ais jer msa tu, hahaha

tapi rupa2 nya rezeki aku ritu sekor tu jek, dduk pnya lma, sekor pn x dpt, mgkin sbb riyak kot, hahaha
pape pun, bkn aku nak byk sgt pun, t bkn aku y nak msak, hahaha

wat balik a ikan tu kat umah, tkjut abg n akk ipar aku, pndai gak ak mncing upnya, hahaha
apa ag, diorg serang a ikan tu, serang ker siang ea, hahaa
aku pun p a kdai nak beli bhn2 nak msak, bes woooo, akak aku nak msak asam pedas,

ha lupa nak gtaw korg, ak dpt tu, ikan bes gak a.. ikan fatin.. kui3... pda sape2 nma fatin, brbangga lah anda ea. hehehe

jom ap ag, kita makaaaaaaaaaaaaaaaaan....

4 comments:

f a t i n bt m o h d nasir said...

correction : ikannn patinnn laaaa..hahahah

asyraf said...

haha, kalu fatin pun boleh kan, ala cam sama jek ngan atin,,, hehe

atien said...

salah eja tu bai..hahaa

asyraf ab rahman said...

haha, sgaja di salah kan, utk pemerhatian org y brnm FPatin, hehe