Wednesday, 25 May 2011

mengikuti peradaran zaman

aku dulu dari xdek pape jadi ad pape. org ad frenster aku wat frenster, org ad maispes aku wat maispes, org wat fb, aku wat fb, so skrg bila ak da bosan sgt, aku pon nak wat blog ah, sbb satu blok tmpat aku dduk nie sume nya da ad blog. so kalu aku xdek nantikan ap lak org ckap kan, ketinggalan la apa la, ish, malu a camtuh...

so, bila da ad blog nie, konpem asyik kena update jer kan, aku ase no poblem kot, sebb sem dpan aku dah xde pgg jwtan pape, so konpem2 lah bnyk masa y terluang, boleh la update 2mggu sekali, hehehe( cukup a tu kan)

ap y best sgt ngan blog nie ek? hemm ak pun xtaw sbb tu ah aku baru nak wat, kalu ak da taw mesti kau dah ad blog kan, ish...xper, bak kata nazmi, "gunung y tggi kalu kita daki sikit2 lama-lama gnung tu pon akan jadi rendah"

so kalu ad sape2 y nak ajar aku bertatih, sila kan la yer, maklumlah budak baru belajar ( budak ker)...
akhir kata, dah lah tu, mggu dpan a plak update.. nak cari member dulu...

wassalam

menuju pelayaran
seindah tatapan mata

No comments: